donderdag 26 februari 2009

Zwervers en swaps

Jaaahh!! Gisteren kon ik eindelijk beginnen met het testen van de swap-spulletjes! Bij een swap stuurt een groep mensen zelfgemaakte goodies naar de organisator, die alles herverdeeld, en vervolgens de dozen weer terugstuurt. Mijn pakje was erg lang onderweg, zo'n twee weken, en wat hij allemaal op z'n reis gezien heeft zullen we wel nooit meer te weten komen. Ik heb al een parfum getest, en lippenbalsem. Er zitten ook nog 2 massagemeltbars in voor '2 lovely nights'.....(spannend!), een armbandje, sleutelhanger, zeepjes natuurlijk, een melt voor een aromabrander, shampoozeep..en....het is net of je een leuk kadootje krijgt, terwijl je helemaal niet jarig bent! Nu maar hopen dat de andere deelnemers ook van mijn bijdragen genoten hebben. Het is nu nog geheim wat ik gemaakt heb, misschien verklap ik het later wel eens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten