dinsdag 3 maart 2009

Duozeep

Samen zepen is gezelliger dan alleen. In januari heb ik al demonstraties gegeven aan mijn moeder en aan mijn schoonmoeder, dat was heel leuk. Maar gisteren had ik bezoek van een mede-zeper, die ik van het internetforum ken, en dat was misschien nog wel leuker. Arme vriendlief. Na het diner had hij het wel gehad met ons zeepgebabbel, en is hij achter een computerspel gedoken. Maar toen kwamen wij pas goed op gang. We hebben elkaars geurtjes geroken, kleurtjes bekeken, en een recept verzonnen. Het creatieve proces hebben we bij het designen van deze zeep volledig de vrije loop gelaten. Daarna zijn haar vetten gezusterlijk met de mijne in de zeeppot verdwenen, en hebben we met zijn tweeen er lustig op los gezeept. Joehoe, leuk! Deze duozeep staat nog lekker warm ingepakt, later komt er vast nog een foto!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten