donderdag 12 maart 2009

Rozemarijn Munt met een vleugje Lavendel

De omstandigheden voor een foto waren niet optimaal, en ik denk dus dat dit nog niet de definitieve foto is, maar ik wou hem jullie toch niet onthouden. Dit is 'm dus: Rozemarijn Munt met een vleugje lavendel. Bij de Toscaanse Morgen zeep viel het me op hoe mooi kleurtje groen je met klei kunt maken. Het is een matgroen dat ik heel goed bij lavendel en rozemarijnblaadjes vind passen! Die heb ik dus nu voor (bijna) de hele zeep gebruikt De geur is een parfumolie uit Amerika (Rosemary Mint), gecombineerd met wat essentiele lavendelolie, en de geur van het lavendelmaceraat. Ik vind het een geslaagde mix. Van zichzelf had de parfumolie een scherp randje, met de lavendel is het iets completer en meer afgerond. Ideaal denk ik voor diegenen die van kruidig houden, of wel van lavendel, maar niet als losse, op zichzelf staande geur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten