donderdag 25 juni 2009

Druk, druk...

Het is de laatste tijd niet veel van zepen gekomen. En dus ook niet van schrijven over zeep. Maar daar gaat volgende week verandering in komen! Ik heb het dan rustiger, en, ook niet onbelangrijk, het huis voor me alleen. Dat betekent dat ik naar hartelust rotzooi kan maken, en dat ik dan de enige ben die daar last van heeft. Morgen ga ik langs de Appie Heijn, om alvast wat olijfolie in de aanbieding in te slaan.

Ik heb afgelopen weekend wel mijn gelukte bruisballen kunnen testen. HEERLIJK! En ik was verbaasd (in positieve zin) over hoe lang hij bleef bruisen. Schoonzus had de andere gele bruisbal, en die was het met me eens, een lekker zacht huidje na afloop! Lang leve de sheabutter en cacaoboter. Ik was alleen een beetje uitgeschoten met de gele kleurstof geloof ik, want het randje van het bad zag na afloop ook geel. Maar met een beetje afwasmiddel was het zonder al te veel moeite weg te spoelen. Broer en vriendlief hadden ieder een, qua vorm iets minder gelukte, blauwe bruisbal met een fris geurtje. En die waren ook allebei helemaal tevreden na afloop van hun badje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten