dinsdag 9 juni 2009

Zoekwoorden

Mijn statistieken pagina heeft een interessante functie: recente zoekwoorden. Oftewel: op welke woorden hebben mensen gegoogled of anderzins gezocht waarmee ze op mijn site terecht zijn gekomen. Leuk om te weten! Een aantal belangrijke:
  • Sodium tallowate, rundvet zeep een aanverwante zoektermen.
Ik denk dat dit te maken heeft met een wedstrijd op de site van een mede-ambachtelijk-zeepmaker. De inzendtermijn daarvoor is nu verstreken. Als dit een populaire zoekterm blijft dan lag het dus niet aan de wedstrijd, maar dan zijn het toch vooral mensen die willen weten wat er in producten zit die ze kopen.

  • Citroenzuur, bicarbonaat, bruisballen, recept en dergelijke
Misschien toch nog een keer iets uitgebreider over bruisballen schrijven?

  • Ambachtelijke zeep
Misschien niet zo heel verwonderlijk dat die er bij staat. Welke vraag daar achter schuil gaat weet ik alleen niet. Zijn dit mensen die ambachtelijke zeep willen kopen? Gewoon willen weten hoe het gemaakt wordt? Zijn het mede-zeepmakers op zoek naar mensen met dezelfde hobby?
Er zijn nog wel een paar zoektermen die me aan het denken gezet hebben over toekomstige posts:

  • castille zeep recept / olijfolie zeep
  • shampoo in zeepvorm
  • zeep goedkoop
  • recept haver honing melk zeep
  • ambachtelijke kleuren
  • theorie zeep maken
  • drijfzeep maken
Als jij ook een leuk onderwerp weet voor een berichtje, of ergens wel eens iets meer van wil lezen, laat het me dan weten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten