donderdag 16 juli 2009

Mannenneuzen...

...zijn geloof ik een tikkie minder gevoelig dan vrouwenneuzen. Vandaar dat mijn vorige mannenzeep, die ik zelf behoorlijk sterk vond ruiken, van nogal wat heren in mijn omgeving het commentaar kreeg dat hij lekker sopte, maar dat ze hem niet zo vonden geuren.
Vandaag heb ik een nieuwe mannenzeep gemaakt, en ik heb er nu maar eens rekening mee gehouden. De grootte van het flesje parfumolie kon ik niet veranderen, dus ik heb het gewoon door 10% minder zeepmassa gemengd. Theoretisch gesproken zou je denken dat dat ook een ongeveer 10% sterker ruikende zeep op zou moeten leveren...toch?
Ik vraag me trouwens af of ik alle energie die ik in deze zeep gestopt heb uiteindelijk de moeite waard vind. Ik heb met stukjes karton geprobeerd om de verschillende kleuren uit elkaar te houden, om ze daarna een klein beetje te kunnen swirlen, zodat je een leuk bovenkantje krijgt. Het geeft een hoop troep, en het is niet makkelijk, hopelijk geeft het wel een leuk effect. Morgen ga ik snijden, dan zullen we het zien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten