zondag 8 november 2009

Geurtjes uitzoeken

Ergens in de afgelopen week heb ik de fout gemaakt om te gaan kijken op de website van Sensory Perfection, een leverancier van cosmeticageuren in de UK. Fout! fout! fout! Nu heb ik natuurlijk toch een aantal redenen bedacht waarom ik best nieuwe geurtjes kan bestellen, ondanks dat ik er nog een boel heb staan. Een daarvan is dat ik geen mannengeuren meer heb, en dat ze bij die webwinkel een enorm aantal "dupe's" hebben, namaak-geuren van grote merken die goed tegen de hoge pH van pasgemaakte zeep kunnen. Dus aan mijn mannelijke lezers de vraag: wat vinden jullie eigenlijk lekker? Of aan de vrouwlijke lezers: waar worden jullie blij van als manlief/vriendlief/zoonlief/paps het gebruikt?

1 opmerking:

  1. hoi hallo,

    je wil mannelijke geuren...

    Wat vriendlief erg lekker vind is Cool water, voor vrouwen trouwens ook super lekker.
    Silver Shadow... geen vrouw zal niet omkijken...
    Allure... ook super lekker. Goed aanwezig maar niet te. Gewoon super.

    En euh... verder? Tja zal ik toch ffies mijn geurenbox moeten na kijken.

    Heb je een goed excuse-geurtje gevonden?

    Succes met uitzoeken en daarna met maken.

    Groetjes,
    Christien

    BeantwoordenVerwijderen