donderdag 5 november 2009

In de mal: Alchemie

Er kwamen gisteren weer wat inspiratiebronnen bij elkaar in mijn hoofd: het glimmende laagje op mijn bruine vanille-sandelhout zeep, de Haloweenfoto's van de afgelopen dagen, de geswirlde toplaag van de "Heppie hippie" zeep...opeens wist ik dat ik een "Alchemie" zeep wilde maken, met dat mooie oudkoperkleurige micapoeder. Voeg daarbij oudzilveren en goudkleurige mica's en een mooie swirl en we zijn klaar! Toen ik door mijn doos met geuren heenging om te bepalen wat ik zou gebruiken kwam ik een flesje tegen met de toepasselijke naam "Lovespell", overigens een geur voor de liefhebbers van zoet. Een echte toverzeep zo al met al. Helaas heb ik geen sneak-preview-in-de-mal-foto, maar jullie zien hem vanzelf langskomen op de blog....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten