zaterdag 2 mei 2009

Benieuwd naar mijn lezers...

De mensen die mij in het echte leven kennen weten dat ik een nieuwsgierig typje ben. Het zal dan ook niemand verbazen dat ik met een counter de bezoekers op mijn blog bijhoud. In april heb ik 50% meer pageloads gehad dan in maart, 33% meer unieke bezoekers, en 50% meer terugkerende bezoekers. Nou was maart (qua aantal postjes) niet echt een geweldige maand, dat zal ik eerlijk toegeven. En het is de vraag hoeveel statistische waarde deze getallen hebben bij mijn bezoekersaantallen. Maar toch...kennelijk vinden mensen dat wat ik schrijf in sommige gevallen interessant genoeg om nog eens langs te komen. En daar doe je het toch wel een beetje voor. Alleen ga je je dan afvragen: wie zijn die mensen eigenlijk? En waarom lezen ze mijn blog? Kennen ze mij? Maken ze zelf zeep, of willen ze dat gaan doen? Hoe zijn ze eigenlijk op mijn blog terechtgekomen? En wat maakt dat ze weer terugkomen? En zou ik ze, heel misschien, kunnen verleiden om hier een berichtje achter te laten, zodat ik mijn lezers een beetje kan leren kennen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten