maandag 18 mei 2009

Bothovenfestival - continued

Gisteren was het Bothovenfestival, waar ik met mijn zeep stond. Het weer viel een beetje tegen, nog tijdens de markt zijn er een aantal buitjes gevallen, en pas tegen het eind brak de zon een beetje door. Gelukkig hebben een hele hoop mensen zich niet door wat water laten weerhouden, en was het toch nog gezellig druk. 
Zo'n markt doe je lang niet alleen voor het verkopen van je spulletjes. Ik niet in ieder geval. Het is mooi als de kas gevulder mee naar huis gaat dan dat hij van huis ging. Maar het leukst vind ik dat je in contact komt met (potentiele) klanten. Wat vinden ze lekker ruiken, wat niet? Welke vormen/kleuren vinden ze mooi, en wat spreekt minder aan? Ik krijg een boel vragen, en er ontspinnen zich interessante gesprekken, die zo af en toe weer een nieuwe mogelijkheid opleveren.
Zo heb ik gepraat met een kruidengeneeskundige, die graag eens wil komen kijken hoe ik zeep maak. Van haar kan ik weer meer leren over etherische olieen. Verder was er een dame met een soort galerie met maandthema's, die mijn kaartje meegenomen heeft. En er was een meneer die vroeg of ik over een paar maanden niet aan een andere braderie mee wilde doen, even verderop. Dat is toch weer het overwegen waard.
Al met al een geslaagde dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten