dinsdag 28 april 2009

Het bruisbalvraagstuk

In een vorig stukje vertelde ik al dat ik bruisballen heb gemaakt (hoewel, het was maar 1 bal, en de rest had een andere vorm, maar dat doet niet terzake). Tot mijn grote verbazing is de ene helft van de batch wel goed gelukt, en de andere helft niet. Die andere helft had weer dezelfde problemen als altijd, uitzakken en kratervorming, en daar hoeft van mij niet perse een foto van op deze blog. Van het gelukte deel (mijn eerste echt netjes gelukte bruisgevallen! het mocht ook wel eens een keertje na -tig keer proberen!) wil ik jullie het bewijsmateriaal niet onthouden:


Mooi he? Ze zijn gekleurd met Strawberry pop mica, en hebben een heel lekker musk-roos geurtje. Vanmiddag maar eens een voetenbadje nemen...
Nu blijft alleen het grote vraagstuk: waarom is de ene helft wel goed, en de andere helft niet? Ik heb wel een paar ideetjes, de volgende keren moet ik de kunst maar perfectioneren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten