donderdag 30 april 2009

Superrrrrrrswap: deadline 1 september

Ohohoh.....waar heb ik me nu toch weer toe over laten halen? Een superrrrrswap op het Zeepmakersgilde. Bedoeling is dat je voor iedere deelnemer een soort thematisch bij elkaar passend feestelijk pakket maakt met:
- een swirlzeep: zonder enige bescheidenheid kan ik zeggen dat dat zou moeten kunnen lukken.
- een bruisend badgeval : sinds deze week heb ik er enig vertrouwen in dat ik dat zou moeten kunnen... en ik heb al een leuk idee!
- een bodylotion/creme of ander bodysmeersel : uhm.....tsja....daar gaan we al....hoe ga ik dat aanpakken? Het als een uitdaging beschouwen?
- een vrije keuze item, om helemaal mee los te gaan: dit is zo open, daar verzin ik vast wel wat voor...hoop ik.
Maar... een boel werk dus! En dat voor minstens 12 mensen (dus 12 bruisgevallen, 12 zepen...etc). De deadline is 1 september, dus ik heb nog eventjes. Maar ik zie nog wel een paar beren op de weg. Gelukkig ben ik niet de enige die de grenzen met deze swap een pietske moet oprekken. Dat maakt het leuk en spannend. Het komt vast goed!

Veel plezier met Koninginnedag! Ik ga eens kijken of ik wat leuke zeepitems goedkoop op  de kop kan tikken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten