woensdag 29 april 2009

Swappakket aangekomen

Een tijdje geleden schreef ik over de zeep die niet zo goed gelukt was, en plotseling mee ging doen aan een swap (uitruil) van het Zeepmakersgilde. Inmiddels is het pakje met zepen van andere zeepmakers aangekomen. Wat zit er in?
- komkommerzeep, die qua samenstelling wel wat wegheeft van de zeep die ik opgestuurd heb. Ik ben benieuwd of het verschil te voelen is.
-swirly floral: met een leuke blauw-witte swirl en bloemengeur. Moet nog even verder drogen.
-fris en neon zeep: inderdaad, neongeel. Ben benieuwd of dat afgeeft aan het sop!
-scharleizeep: hiervan is de maakster geinteresseerd in wat we van de geur vinden. Hij zit nog ingepakt, dus vooralsnog weet ik het niet.
-een blauw-gele zeep, nog een beetje zacht, moet nog wat verder rijpen, ik ruik zo snel geen geur.
- een rebatch trio: leuk! Ik heb nog nooit gerebatcht (hergebruiken van niet zo mooie zeep in een nieuwe zeep), ik ben benieuwd!
-frisse voeten scrubcreme: apart! Ik ben altijd voor voetenbadjes, dus dat komt wel op. Hier zit creamsoap in, daar ben ik heel benieuwd naar.
Mocht er iets bijzonder goed bevallen, dan komt het hier vast nog weer eens aan bod.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten