vrijdag 3 april 2009

Drie nieuwe zepen op de site....

Hehe...eindelijk....
Vandaag is het me gelukt om de helft van de zepen die klaar zijn op de site te zetten. Was in de Wind zeep, met die heerlijke geur van schoon beddegoed. Earth, waar ik al eerder over blogde in Aards Mysterie. En Toscaanse Morgen, de Italiaanse tricolore.
Ze moeten wel nog ingepakt en gelabeld worden, maar een kniesoor die daar op let. Ik hoop vanavond bij de tv een begin te maken met het inpakken, en dan kan ik morgen naar de boekhandel voor mooi papier om labeltjes van te maken.
Er is ook nog een andere helft van zepen die klaar zijn: Festival (de prijswinnende congreszeep), Haver&Shea scrub, en Rozemarijn Munt. Ik hoop dat ik zo snel mogelijk tijd heb om daar ook de pagina's van te maken. Als je nou echt niet kan wachten dan kan je natuurlijk altijd in het opmerkingenveld vermelden welke je graag zou willen hebben...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten