vrijdag 24 april 2009

Kliko?

Natuurlijk wilde ik graag mijn nieuwe kleuren zo snel mogelijk uitproberen. Ik had een geurtje meegekregen op het zeepcongres, dat kon ik daar mooi voor gebruiken, dacht ik. Er was wel een waarschuwing bij gegeven, dat het wel een beetje een 'snelle' geur was, dat wil zeggen dat het het verzepingsproces flink versneld. Maar ik dacht dat dat wel goed kwam....Dat was een tikkie te optimistisch, bleek. Er zit nu een rare brij in mijn mal. Nou heb ik wel vaker rare brij in mijn mal gehad, en meestal werd het uiteindelijk toch gewoon zeep (meestal niet mooi, maar toch goed bruikbaar, lelijke eendjes dus). Maar deze keer heb ik er een hard hoofd in dat het nog goed gaat komen. Gelukkig heb ik nog een klein beetje van de gekleurde zeep apart gehouden, daar zat de geurstof niet doorheen, dus dat is in ieder geval voor mezelf een mooie tester. Maar de rest? Ik vrees dat dat de kliko in moet. Morgen kan het uit de mal. We zullen het gaan zien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten